منتدى كلية تجارة دمياط
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية تجارة دمياط

twister group

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
the_master
تويستراوى عادى
تويستراوى عادى
the_master

~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~ Empty
مُساهمةموضوع: ~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~   ~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~ Icon_minitimeالإثنين 5 أبريل - 18:42

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى هو نظام الامتحان والمذكره فيه ايه لان معظم الناس وانا منهم مبيحضروش ولا عرفين اى حاجه واملنا فى الله ثم فى اى حد يقولنا هو النظام فيها ايه عشان منشتلهاش جمب اخواتهه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
salma
تويستراوى عادى
تويستراوى عادى

المزاج : مصدومه

~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~   ~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~ Icon_minitimeالإثنين 5 أبريل - 19:44

بيقولوا بيخدوا فيها درس اول ماعرف المدرس هاقولكم او تجبوا ورق
semsemtotti
تويستراوى عادى
تويستراوى عادى
semsemtotti

المزاج : هتبقي عال ان شاء الله

مُساهمةموضوع: رد: ~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~   ~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~ Icon_minitimeالإثنين 5 أبريل - 21:02

اعمل زي ما انا بعمل الماده اللي مبتخدش فيها درس احضر محاضراتها هتاخد فكره عنها كويسه وتعرف نظامها ولما يظهر ورق وتجيبه متحسش ان الماده غريبه وتبقي سهله وغالبا انا سامع ان محدش بيديها وانا حضرت ليها كام محاضره وهي ماده تافهه جداااااااا متستاهلش درس بس لوليها ورق تبقي تمام
tarek almatary
تويستراوى عادى
تويستراوى عادى
tarek almatary

المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~   ~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~ Icon_minitimeالثلاثاء 11 مايو - 15:26

ياباشا انا زميل ليكم ومدبلر السنة دى وامتحنتها السنة اللى فاتت الامتحان كان خمس صفحات اصعبه امتحان الاحصاء انا جبت فيها 8 وفى استاذ اسمه قنديل هو اللى بيعطى درس بره للمادة دى لو محتاج اى حاجة قولى وانا موجود

~*¤ô§ô¤*~ممكن ياجماعة حد يقول ايه نظام مادة تطبيقات بالحاسب الالى ~*¤ô§ô¤*~
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كل ما تحب معرفته عن الرخصة الدولية لقيادة للحاسب الالى Icdl
» تطبيقات وامتحانات في التسويق للدكتور المغربى
» اول محاضرة فى مادة الدراسات التجارية (محاسبة)
» هيبقى فيه نظرى فى امتحان المحاسبة والانتاج ولا ايه ياجماعة
» بعض اسء\ئلة مادة التكاليف