منتدى كلية تجارة دمياط
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية تجارة دمياط

twister group

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا

نسر الإسلام 6
شمس
ssMss
Araghon
lolo
Red dragon
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

المزاج : عالى اوى اوى

لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Empty
مُساهمةموضوع: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 1:07

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]----[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهممتع جدا و برنامج متطور.....جربتها بنفسي على شخصيات استبعدت انه يجبها بشكل صحيح و لكن غلبنيغلبته مرتييين .. والباقي صادني فيهمجربوا وشوفواجبت لكم موقع طريف وعجيب جداً (الجني الأزرق المصرقع) <<< بسم الله علينا{ اللعبه باللغة العربية }بيسألك عشرين سؤال وبعدها بيقولك على الشخصية التي تدور في بالكبأختصار حط في بالك شخصية انت عرفهاملاحظة :ـ * أولا: حط اسمك مو شرط يكون اسمك الحقيقي ثم حط عمرك ثم اختار ذكر أو أنثى ثانياً: اختار اي شخصية حقيقية او فنان او انمي و حطها فبالك و جاوب على الأسئلة بمصداقيةبدون لف ولا دوران -- بالصريح بدون غشجربوووه وشوفوا وش بيطلع لكم..لازم تجاااااااااااوب صحوحط شخصيه في دماغكيلا العبوا وقولولي صح ولاغلطالرابـــــــــــــط اهوه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]مستني الردوووووووووووووووووود
lolo
تويستراوى عادى
تويستراوى عادى
lolo

المزاج : سيبني في حالي يا عم انت

لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 2:02

هههههههههههههه
لا معرفش انا عاوزة مين
كانت صافيناز كاظم
ومعرفهاش
بس لعبهـ جميلهـ
تسلم ايدك
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 2:04

لا ازاى والله انا سالته على حاجات كتير وجاوبنى
وبعدين مين صافيناز كاظم دى
انا مش عارفها يبقى العفريت هيعرفها
ههههههههههههههه
نورتى التوبك لولو
lolo
تويستراوى عادى
تويستراوى عادى
lolo

المزاج : سيبني في حالي يا عم انت

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 2:22

red dragon كتب:
لا ازاى والله انا سالته على حاجات كتير وجاوبنى
وبعدين مين صافيناز كاظم دى
انا مش عارفها يبقى العفريت هيعرفها
ههههههههههههههه
نورتى التوبك لولو

ههههههههههههههههه
انتو صحاب ولاايهـ هههه
انا جربتها برده اكتر من مرة وعرف عفريت بقن ههه
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 2:24

ههههههههههههههههه
طبعا مش انا اللى قايله على كل حاجه
ده صاحبى
ههههههههه
Araghon
Admin
Admin
Araghon

المزاج : هتبقى عال

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 2:25

العفريت ده زهق منى
معرفش حد معايا خالص
وفى الاخر قالى غلبتنى
هههههههههههههه
https://teggara.hooxs.com
ssMss
تويستراوى برونزى
تويستراوى برونزى
ssMss

المزاج : تمام اوى الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 2:37

طبعا هيه اللعبه جامده
بس انا رفعتها قبل كده على المنتدى
تقبل مرورى ريد
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 2:51

نورتى التوبك يا ssmss
بس بجد مش كنت اعرف
بس ايه رايك فى العفريت
ههههههههه
ssMss
تويستراوى برونزى
تويستراوى برونزى
ssMss

المزاج : تمام اوى الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 3:11

ولا يهمك
ههههههههههه العفريت جامد بس انا الحمد لله غلبته
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 3:20

ماشى يا ستى
مبروك بس خلى بالك
اصل يطلعلك فى العتمه
هههههههه
شمس
تويستراوى ماسى
تويستراوى ماسى
شمس

المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 11:18

بجد لعبة جامدة ريد
بس العفريت معرفش كل حاجة
نسر الإسلام 6
تويستراوى برونزى
تويستراوى برونزى
نسر الإسلام 6

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 11:44

لعبة جامدة .. وعايزة قعدة

جزاكم الله خيرا
avergenya
مدير سابق
avergenya

المزاج : عالى والحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 11:48

انا جربتها ريد بجد جاااااااااااااااامدة
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 12:40

Araghon™ღ كتب:
العفريت ده زهق منى
معرفش حد معايا خالص
وفى الاخر قالى غلبتنى
هههههههههههههه

هههههههههه
انت كفرت العفريت يا هشام حرام عليك
سيبه فى حاله عمال يعيط
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 12:43

شمس كتب:
بجد لعبة جامدة ريد
بس العفريت معرفش كل حاجة

ههههههههههههههههه
تلاقيه مكنش لسه فطر
معلش يا جماعه
هفطره
نورتى التوبك يا شمس
ahmed love 10
تويستراوى برونزى
تويستراوى برونزى
ahmed love 10

المزاج : بخير طول ما انتم بخير

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 12:44

جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامدة
تسلم ايدك ريد

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
http://maaty.yoo7.com
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 12:45

نسر الإسلام 6 كتب:
لعبة جامدة .. وعايزة قعدة

جزاكم الله خيرا

نورت التوبك
يا نسر الإسلام
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 12:49

avergenya كتب:
انا جربتها ريد بجد جاااااااااااااااامدة

نورتى التوبك فرجينيا
العفريت قالى
هههههههههه
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 12:52

ahmed love كتب:
جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامدة
تسلم ايدك ريد

نورت التوبك يا مان
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 26 فبراير - 15:55

ايه يا جماعه انتم فين
golden eagle
تويستراوى عادى
تويستراوى عادى
golden eagle

المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالخميس 11 مارس - 14:48

هو غلبني مرتين
وانا غلبته مره
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالخميس 11 مارس - 20:17

ههههههههههههه
اصل العفريت ده تربيتى
يولندا
تويستراوى ذهبى
تويستراوى ذهبى
يولندا

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالخميس 11 مارس - 20:21

لعبة جميلة جدا
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالخميس 11 مارس - 20:28

نورتى يا يولندا
العفريت غلبك
Red dragon
تويستراوى مطرود
تويستراوى مطرود
Red dragon

مُساهمةموضوع: رد: لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا   لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل - 13:32

لعبه ذكيـــــــــه جدا بتعرف انت بتفكر في ايه ( انا جربتها وطلعت حقيقيه) والله جميله جدا جدا
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» بتفكر في ايه لفودافون
» مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟
» اية اكتر حاجة بتفكر فيها الشباب فى سن المراهقة الاولاد او البنات
» »-(¯`صور جميله´¯)-»
» تعاريف جميله