منتدى كلية تجارة دمياط
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية تجارة دمياط

twister group

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حب العمر الحلقة الرابعة والخامسة

كاتب الموضوعرسالة
SILENT DEAD
تويستراوى عادى
تويستراوى عادى
SILENT DEAD

المزاج : انااااااا اشطة انت تمااااااااام

حب العمر    الحلقة الرابعة والخامسة Empty
مُساهمةموضوع: حب العمر الحلقة الرابعة والخامسة   حب العمر    الحلقة الرابعة والخامسة Icon_minitimeالخميس 25 فبراير - 4:38

الحلقة الراااااابعة:

لم يتوقف حازم عن التفكير في تلك الفتاة...كل كلمة قالتهامازالت ترن في اذنيه ..ولايقدر على ان ينساها قال محدثا نفسه:

"معقول اخبطها بالعربية وتقولي ميرسي على ذوقك وتمشي من غير حتى م تطلب مني اني اوصلها....
مش ممكنتكون انسانة ..دي اكيد ملاك....بس دة انا حتى معرفتش اسمها ولا حتى في كلية ايه.....ايه الغباء اللي انا فيه دة ...ازاي اضيع فرصةزي دي من ايدي ....
هو انا ايه اللي جرالي؟؟؟..
وبعدين بقى..انا كدة بقيت عامل زي اللي بيدور على ابرة في كوم قش...بلاش تهريج يا حازم...انت السبب"
ووسط كل هذه الافكار التي تدور في رأسه...خطر له ان يأخذ رأي صديقه الانتيم مؤمن....وطلبه على التليفون
حازم: الو..ايوة يا مؤمن ازيك عامل ايه؟
مؤمن: ايوة يا حازم انا تمام..خير في حاجة؟؟؟
حازم: حاجة...دة في حاجات
فاكر يامؤمن البنت اللي حكيتلك عليها النهاردة في الكلية؟
مؤمن: اه فاكر ايه مالها؟
حازم: مالهاش...عارف ..من ساعة م شوفتها وانامش قادر ابطل تفكير فيها....وفي نفس الوقت مش عارف اعمل ايه؟
مؤمن: هي حاجة تحير فعلا.. بس انت ازاي متسألهاش حتى اسمها ايه؟اعجبت بيها طب اسألها اعرف اي حاجة عنها
حازم: انا كنت في دنيا غير الدنيا.....كنت حاسس اني في عالم تاني مش حاسس بأي حاجة ومن رقتها وجمالها مقدرتش اسألها عن حاجة....
مؤمن: خلاص بقى هنعمل ايه؟انت اللي ضيعت الفرصة دي من ايدك....بقولك ايه انت ممكن تروح بكرة تعدي من نفس الشارع يمكن تشوفها
حازم: فكرة والله ازاي كانت تايهة عن بالي..
مؤمن: شفت بقى اديني فكرتلك في فكرة اهه... ادعيلي بقى
حازم: شكرا يا سيدي ربنا يخليك ليا
وبالفعل عمل حازم بنصيحة صديقه وذهب الى نفس الشارع في اليوم التالي...

[size=16][size=21]الحلقة الخاااااااااامسة:

ذهب حازم كما شار عليه صديقه واخذ ينتظر طويلااااا
ولم تأتي الفتاه او تمر حتى من الشارع حتى فقد الأمل في ان يجدها وكذلك فعل يوم والثاني والثالث لم يجدها حتى فقد الامل تماما
على الجانب الآخر
رهف احست بمثل ما احس حازم....عندما صدمها بسيارته كانت تنوي على توبيخه....ولكن عندما نظرت اليه لم تستطع الا ان تقول ميرسي على ذوقك....
يااااااه هل حان الوقت لكي يدق قلبها لأول مرة...ذهبت الى الكليه وطبعا معها صديقتها مي
رهف: ميانا عايزة اقولك على موقف غريب اوي حصلي
مي: خير يا رهف في ايه؟
رهف: امبارح وانا رايحة اقابلك علشان نروح الكليه عديت من شارع غريب عمري م عديت منه قبل كدة وفجأة طلعلي شاب بعربيه وكان هيخبطني...هو بالفعل خبطني بسخبطة خفيفة خالص
مي: ايه؟ ازاي متقوليليش حاجة زي كدة ؟
رهف: الشاب اللي كان في العربية فظيع يا مي عنيه وشعره وكل حاجة فيه...رقيق و مهذب وجميل كان مصمم يوصلني بالعربية بس انا رفضت طبعا
مي: وبعدين قولتيله اسمك او حتى انتي في كليه ايه؟
رهف: لا من هول الموقف مقدرتش اقول ولا كلمة
مي: شاطرةاوي ايه الشطارة اللي انتي فيها دي
رهف: بقولك مقدرتش كنت حاسة اني طايرة في السما وفي عالم تاني
مي: دة انتي وقعتي بقى
طيب يا ستي اديكي اهه عملتي ايه ولا حاجة خليكي كدة دوري بقى عليه
يللا نلحق المحاضرة[/size]

[/size]

حب العمر الحلقة الرابعة والخامسة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حب العمر قصة رومانسية الحلقة الاولى